сряда, 8 април 2015 г.

Защо ми се псува?

      Мислех си, че съм възпитана.  Само си го мислех обаче. Осъзнах, че греша в момента , в който забелязах, че постоянно искам да псувам. Псувам дупките, политиците, колите, хората,университета, пътищата.. всичко. Абе, псува ми се!  А смятам, че не ми отива. Слагам  си червеното червило и псувам. Нещо не се връзва.Толкова е грозно. И неприлично. Защо ми се псува?
    Ставам в 5 и тръгвам за работа. Спи ми се толкова много, че забравям къде съм паркирала предния ден. Мразя да ставам рано. Особено в 5. Търся си колата, а не я виждам. Защо? Ами защото на улицата ми няма осветление. Лунна светлина. Ходиш и се молиш  да не паднеш,  да не те помислят за богата стюардеса и да те нападнат, или просто да не се блъснеш в нещо или някой. Особено в  пиян ( в 5 сутринта пияните в Студентски град са повече от тези, които отиват на работа). След като се спънах в една от хилядите изкривени и изкъртени плочки, си намерих колата. Мамка му- псува ми се.  Тръгвам и си разбивам колата на всеки два метра. Не в дупки, а в ями. Не защото не ги заобикалям, а защото са навсякъде. Пак ми се псува. И си псувам. Сама съм. 5 сутринта е !
     Бързайки за лекции и още куп задачи, се прибирам от работа и докато един изключително „любезен и чистоплътен” таксиметров шофьор ми заповядва да  му направя място в моята лента, за да заобиколи "някакви" си дупки, с думите „Мръдни малко ма , мършо!” , изведнъж супер много ми се прииска да …? Псувам?! И знаете ли защо? Защото съм забелязала, че простака се обижда най-много от псувня! Като му заявиш, че е прост , и че се държи неприлично, той смята, че нещо с теб не е наред, и че се правиш на по-образован и възпитан от него, че се смяташ за много важен. Заблуждава се , че говориш много сложни и неразбираеми неща, че си луд.  Започва да си избива комплексите с още по-голяма простащина и те кара да паднеш на нивото му-като  го псуваш. Страшни манипулатори. Псувнята те  "сближава"  индиректно с простака - намирате общ език, наранява го, а после... После трябва да бягаш. Аз "избягах", защото не ми се искаше да ме хване простащината. Тя е много лоша. А и до мен имаше кофи, преливащи от боклук . Смърдеше!Представяте ли си: отдясно- боклука, а отляво- другия боклук -той-наглия шофьор. Пак щеше да ми се наложи да псувам . Държавата. Ситуацията. Хората. Та..когато напсуваш простак, той винаги знае какво имаш предвид. Разбира, че нещо не е наред. Е, поне таксиметровия шофьор, който ме нарече мърша, със сигурност ме разбра правилно. И се обиди. Хи-хи-хи.
      Паркирам. На тротоара. Няма да давам обяснения защо! ЯСНО Е! Отдалечавам се от колата си и изведнъж чувам „ Ааа, Ланчия.. Та това въобще кола ли е бе? ХА ХА ХА ХА ?” Ох, как пак ми се псува. Да, кола е, кифло. Кола, която си купих сам сама. Докато ти не спря да се целуваш със стареца в Мерцедеса му.  Видях вии!  Поне да те возеше в по-нов модел! Прецакала си се малко! Всъщност МНОГО!  Ха-ха-ха!!!!!
Май сега и тук е момента да тегля една дълга псувня на всички разбирачи, които „признават” само немски коли, и които не спряха да се подиграват на малката ми, иначе удобна италианска кола.  Както и да ги апелирам да ми купят една по-хубава ( направо ще им дам линк към няколко модела)  , а пък после те ще ми дадат пак съвети дали да я изгоря "тая макаронка" или да я дам на вторични!

Абе, защо непрестанно ми се псува? Не ми отива! АЗ НОРМАЛНА ЛИ СЪМ?! 

Просташко ми е,

Велчева

1 коментар:

  1. Силни думи от родната ни действителност! Невероятна и вдъхновяваща както винаги. Поздрави Трейс :)

    ОтговорИзтриване